torsdag, april 26, 2007

Ojojoj...oj.

Nu har det hänt mycket. Därför lite skrivande i bloggen på ett tag nu...
För det första så har jag och Lorenzo ett rejält uppehåll av olika anledningar, och så kommer det nog att förbli ett bra tag framöver. Att det kan göra så fruktansvärt ont... Så just nu är man väl praktiskt taget singel och bor själv i lägenheten. Lite tomt, men samtidigt ganska skönt.
Men det värsta är att jag bara sitter, dum som en ko, och väntar på att han ska bestämma sig. Måste sluta med det. Nu.

Men lite solsken i regnet - Nala ska få valpar två veckor in i maj. Eller jag tror att hon ska få det iallafall, om hon inte fejkar en graviditet mycket bra. Åh, snart får jag små bepälsade prinskorvar att gulla med!

Jag har en ny besatthet... I likhet med Gelis (se Angelicas blogg...), så gäller det spel! Mitt älskade, underbara, dyrkade HARVEST MOON till mitt DS har ääääntligen kommit efter evigheter och åter evigheter av väntande och längtande! Jag har redan snart ett helt år avklarat och ett lila hjärta på en tjej som jag vill att min lilla bonde-gubbe ska gifta sig med. Jag har fyra höns döpta efter min syster bland annat, och en ko som heter Dora! :)
Nej, nu tror jag bestämt att jag hör att mitt DS kallar på mig.... Jag måste ju göra klart iallafall en vecka till ikväll i spelet! Och hugga sten så jag kan bygga ut, och köpa en ny ko, och.... Pust!

Inga kommentarer: