söndag, februari 25, 2007

Fulländad dag! Underbart!

Ja, denna dagen har varit heeeeelt underbar! Så komplett på alla sätt och vis.

Började dagen med att äntligen bli klar med tentan som har nafsat mig i rumpen sen i måndags (ska lämnas in nu på måndag...)! Så skönt!
Sedan bestämde jag mig för att "nu jävlar ska jag köpa SingStar!" och så blev det! Lorenzo fick ett PS2 i födelsedagspresent så nu äntligen kan jag spela SingStar! Så skickade iväg Lorenzo till att inhandla Singstar Legends med mikrofoner och även Singstar Party! Wii! Massa att sjunga!
Bjöd in vännerna till SingStar och melodifestivalkväll! Såg på Melodifestivalen först. "(ÅH!) När ni tar saken i egna händer" var ju helt klart bäääst! :) Roligast iallafall!
Sedan bar det av med alla till Rindi efter ganska friskt intagande av alkohol... Och den varan blev det mer av där ;). Dansade och sjöng hela kvällen till mycket bra blandning av musik. Drack även den snart obligatoriska (för mig iallafall) Lennart´en. Men bäst av allt: det spelades massa reggae efter varann! Och Chaka Demus till råga på allt! Underbart! (tyvärr hade inte Jonas Nuh Betta Nuh Deh... Men det gick ändå med Tease Me!)
Ännu en mycket trevlig sak som inträffade på Rindi var att Elna fick sig sitt första hångel! På Rindi! Tja, du Elna, Två gånger till och du måste gifta dig!
Kvällen avrundades på McDonalds där Lorenzo jobbar och sliter just nu i skrivande stund..:)

Detta är nog mitt senaste (eller kanske tidigaste) inlägg hittills... :D

Inga kommentarer: