torsdag, november 02, 2006

Lycklig!

Japp! Jag är lycklig!
Nu i helgen var jag hemma hos mina föräldrar (känns konstigt at säga så nu. Bergåsa är ju mitt hem... eller?). Jävlar vilken båttur! Det var upp till 4 meter höga vågor! Jag brukar ALDRIG bli åksjuk/sjösjuk. Man kan hänga mig uppochned, bakofram och sätta en bok i näven på mig när man åker någon stans och aldrig att jag blir dålig, men fy fan vad illa jag mådde på den överfarten! Jag åt precis innan, så jag tror att det är därför, men ändå!
Men, iallafall. När jag var hemma åkte hela familjen till Jönköping för att shoppa! Jag köpte ett par stövlar! Jättefina! och så shoppade jag loss på Ikea. Fasen vad mycket saker man kan köpa när man bor själv...
Sen i Värnamo var jag också ute och shoppade.. Köpte ännu ett par stövlar! Så nu har jag två par! :D Och nu när jag är hemma släpade jag med min syster, som har varit här sen i måndags.
Igår fick vi reda på att tentorna var rättade! Så í pausen under föreläsningen sprang vi och tittade i kaseren "lärarhuset", och kollade! ( Ja, de hänger upp resultaten till allmän beskådan... Dock med endast personnummer, inte namn. Men ändå!) Jag blev så glad! VG på första tentan! Fatta! Jag är fortfarande skitglad!
Och sen kom Lorenzo hem från jobbet och berättade att han blivit månadens medarbetare på McDonalds! "Ääälskling? Behöver du lite kläder? Jag fick ett presentkort på HM på 400:-. Vill du ha det?" JA! Alla tjejer behöver ALLTID kläder! :D

1 kommentar:

Angelica sa...

Visste väl att du allt var en pluggis!

Duktigt av Lollo att bli månadens anställd första månaden på jobbet :O
Själv skulle jag bli glad om jag vore anställd över huvudtaget XD