söndag, oktober 01, 2006

Utflykt med Erika och Fnurga!

Igår kom Erikas pojkvän "Fnurga" (Anders tror jag att han heter på riktigt), och han har bil med sig! Så vi tog och åkte ut på äventyr! Så till Fårö bar det av!
Det är inte så långt dit som jag trodde. Det tar runt en timma att åka bil dit, och nu är det inga direkta köer till färjan heller. Av skyltar som visade "när du står här så är det två timmars väntetid till färjan" förstod vi att det brukar vara en hel del folk där. Vi behövde bara vänta i en halvtimma (vi såg en färja gå då vi kom...), så vi tog en glass under tiden.
Fårö var väl fint, men om jag ska vara riktigt ärlig så är jag inte värst imponerad. Där finns bara en väg, vi såg två resturanger (båda stängda), hade möte med 5 bilar...m.m... Alltså inte mycket folk. Men vi hamnade på ett raukställe som var jättefint, så jag fotade en hel del...


Inga kommentarer: