torsdag, oktober 19, 2006

Tentapaniiiiiik!

Ja, så är dagen "det" nästan här. Imorgon är mitt livs första tenta på högkolan! Hela stenåldern och evolutionen, så det är en massa att lära sig... Det jag märkt att jag har met svårt för är alla årtal och namn. Skit också att det nästan bara är årtal och namn. :D
Och så är det det där med att verkligen plugga också. Jag har aldrig fått så mycket gjort här hemma, bakat, städat, tvättat, you name it!
Fotade en hel del igår med, eller hur Erika?! Hihi! Men dom bilderna får jag inte lägga ut. :( Dom som blev så bra!

Men tog ju lite bilder förra veckan som jag kan läga ut, på alla fåren! :)

"Tjabbääääh!"

Bääähkväääämt!

"Vill dju inte gje mej ejn kjyss?"

Fårvallning! Gillade hundarna!


Ser inte Erika lite rädd ut här? Hon fick leka "kon" under vallningsuppvisningen. :D

Erika njuter av utsikten!

Inga kommentarer: