tisdag, oktober 14, 2008

*gäsp*

Jo, så hade man ett långt uppehåll från bloggen igen...! Ibland har man helt enkelt inte lust att skriva om vad som händer eller så har man helt enkelt inte tid.

Men en hel del har hänt! Man har ju hunnit bli stora flickan nu, hela 21 år! Det firades på mästerifest på tisdagen för alla som jobbade i baren (gratis mat och dryck!), på födelsedagen gick jag, Magnus, Sirie och Miro till Black Sheep Arms (som är det bästa stället i stan!!) och åt underbart gott och jag fick paket! Whii! En fröjel-lins (kopia av vikingatida hänge i form av en silverinfattad lins, troligtvis ett gammalt elddon!) av Magnus, fina öronhängen av Magnus föräldrar och en helikoptertur av Magnus och många av mina vänner! Blev så glad att jag höllpå att börja grina!
På lördagen skulle jag haft fest för alla mina goa vänner, men då "alla andra" hade fest då så hade jag lite spontant födelsedagsmys och det blev ganska lyckat ändå!

Med Wilja-voffs går det jättebra! Hon sköter sig finfint och kursen går fint! Och visst är det skönt att alltid ha någon hemma att krama på och mysa med! Så är det ju riktigt kul också!

Varit uppe sen någon minut över 5 i morse... suck. Städar på ElGiganten 2 gånger i veckan utöver min kassa-lördag. Det innebär att då går jag upp vid 5, ska vara på jobbet vid 6 och städar i 2-3 timmar... dammsuger hela butiken med vanlig dammsugare, tar toaletterna, tömmer sopor och dammar. Slitgöra men det blir ju pengar!


LOKE IMORGON!! Whoooippiheee!

Inga kommentarer: